Sunday, April 24, 2011

~~~ingat comel sgt ker~~~


sape nie???...senyum kemain lebar...ingat comel sgt ker???....ha...ha..ha..
nie r naufal...murid ksayangan aku...budak drjh 2...
aku xmgajar pun dak nie..slalu jumpa bila time relief klas bm dia je..hehe..
comel sesgt!!!..masa 1st time jumpa dia..
aku trus rs teruja ngan dak nie..dia punyer senyum....pergh!!!...cair hati aku..
hehe..start dari tu aku selalu jumpa dia kat skolah...hehe..
baik sgt budak nie...asal nmpk aku senyum jer...hehe....=p
ada skali aku relief klas...ada budak men wat pistol kertas tue..huhu..
aku suh simpan....
tapi bila aku nmpk dak naufal nie ada gak pistol nie kat pinggang dia...
pergh!!!..ada plak sarung tuk pistol tu siap leh letak kat pinggang...hehe...
trus rasa bminta...=p....ok suma sbb naufal...ha..ha..
nie minggu akhir aku mgajar...huhu..pasni xleh jumpa naufal dah..=(...

p/s---> sok mgandung nak pandang je pic dia nie..biar dpt kenan ngan muka dia...hehe...

0 serindit berbunyi:

Post a Comment