Monday, April 11, 2011

ketakutan~~~~~


waaaaaaaaaaaa...aku takut......ada org gaduh nak bunuh mbunuh....waaaaaaa
sedap2 aku tido..bangun trus jemur kain...
habis jemur baju aku dikejutkan dgn pgaduhan jiran sebelah....
dia mencari parang...PARANG!!!!!!!!!!!...waaaaaa...aku trus masuk umah..aku takut!!!!!!...
aku trus gi ruang tamu...housemate aku kata ada org mgamuk...nak mbunuh...
suara bak halilintar.....nasib ada yg mnahan si GEMUK yang mgamuk tue...huhu..
kalo xaku rasa ada yg dah selamat ke lubang kubur....
setelah sejam blalu...aku masih menggeletar...
sehinggalah anak lelaki sulung orang sebelah nie balik....
owh man~~~~~.. siap sangka yang aku akan rasa lega teramat....rasa selamat sesangat..
bila si mamat SATRIA NEO nie balik wlpun aku sbenarnya myampah dah kat dia...huhu...
( ada kes tertentu.....)...
aku ingat yang bgaduh tue pasal dia..aku dah riso..kenapa plak ngan dia nie sbb masa gaduh nie dia xde...n dah bape hari aku xnampak keta satria neo dia...huhu...
last2 bila aku tgk keta dia smpi umah...ALHAMDULILLAH~~~...
AKU RASA LEGA SANGAT2.........

to mamat neo yang xkan baca pun post nie...ha...ha....

( lenkali pastikan saya nampak keta anda hari2..supaya saya tau awak ada n kalo hal camne blaku lagi saya xkan rasa takut agi.....huhu...)....

0 serindit berbunyi:

Post a Comment