Sunday, April 10, 2011

merindui.......

seharian menghabiskan masa dengan menyiapkan
tugasan bimbingan dan kaunseling yang wat aku rasa cam haram je...huhu...
letih pk nak cari maklumat pasal pasif learner...
mbuat assignment pada saat2 akhir yang akhirnya myusahkan diri...
well...athiqah dan malas tu sehati dan sejiwa...huhu...
berhenti seketika dari membuat kerja kerana mahu mnulis disni..
mendengar lagu anuar zain ( sedetik lebih) yang wat aku rasa down giler...
ha...ha..ha..owh man...bukan salah kamu anuar...ha..ha..
missing my BFF....kekwn aku kata aku nie poyo r..ada plak rindu BFF..lelaki plak tue..
huhu...biar r org nak kata poyo ke ape...yg penting hanya aku je tau pe aku rasa..huhu..
almost 2 week kitorg xcontact...wow...amazing...ha...ha...
mrindui dia yang slalu sudi nak mendengar luahan hati aku yg sentiasa dirundung malang ne...
trima kasih KAWAN...anda yang tbaik pernah hadir dalam hidup saya selepas mak dan abah...
saya harap kamu sentiasa sihat..sentiasa gembira seperti mana kamu sentiasa wat saya gembira...
mungkin saya dan kamu sedang sibuk buat masa nie...
if ada something yang saya wat shingga kamu rasa marah or trasa hati..im sorry...

0 serindit berbunyi:

Post a Comment