Tuesday, April 19, 2011

~~ haru biru dunia ku ~~


minggu nie...minggu akhir tuk observation Bahasa Melayu dan Pendidikan Sivik...
kalau sebelum nie aku sibuk dgn penggunaan ICT..kali nie xpayah~~~~...
wat relax...paakai je A4 paper..suma bahan nak mengajar aku wat versi gergasi..hehe..
ala2 besar separuh papan tulis...anak murid bukan 10-20 wei...36 orang tiap kelas aku mgajar...
ingat muat ke nak taruk suma dlm bilik komputer tue..huhu...kalo wat keje individu xpe..
nie suma keje group..."xkecik" pun bilik komputer tu nak kasi diorang gerak...huhu..
xpayah nak susah2....aku wat kat dewan...sebesar dewan aku punyer ruang je...huhu...
observation last....no ICT...huhu.....

hari ini...aku lepak sepanjang hari di bilik guru kecuali waktu mengajar r...
penat arine...aku ada dua kelas..bm n sivik..huhu...sivik masuk library je..hehe...
malas nak mengajar sbb smalam dah amik waktu cikgu len tuk wat obervation last..=p..
sepanjang duk bilik guru..aku asik dengar cikgu2 nie merungut pasal budak xsiapkan homework..
ingatkan aku je ada prob nie...cg baru je ada prob homework xsiap..
rupanyer cikgu senior pun sama...huhu....
benda paling aku malas nak buat adalah semak buku latihan....
confirm aku akan nek darah satu hari bila dah start semak...
denga tulisan buruk....dengan pembetulan xbuat...dengan keje xsiap...
belum masuk buku dah macam belacan...
huhu.....mmg leh wat aku nek darah...
kesan praktikum kali nie...hari tu aku gi hospital sebab xsihat...
nurse tiga kali check tekanan darah...dia kata tekanan darah aku nie walaupun masih normal...
tapi dah terlalu tinggi tuk paras umur cam aku nie..huhu...
lama2 aku leh sakit jantung camne..huhu...


2 comments:

  1. sabar cikgu..budak2..dulu kite pon macam tu jugak ^^ hehe..

    ReplyDelete
  2. ha...ha..ha..sebab budak2 r mampu marah je..kalo budak2 besar mmg lebih dari tu kena...hehe..=p... sakit jiwa dgn bebudak nie...ha..ha..

    ReplyDelete