Tuesday, May 10, 2011

~~bila awak mula sedar~~


semalam..bgaduh lagi wat sekian kali...
tiada ada yg boleh dikatakan lagi..
dah jemu dan muak tuk bcakap bda yg sama..
lebih 3 taun kita bgaduh dan bbicara soal yg sama je...
ya...mungkin salahnyer saya..mungkin juga salahnyer awak..
saya yg xpenah mminta maaf dan awak yg xpenah tidak mmafkan...
apa yg saya mahu katakan hanyalah.......

~~~~ bila satu ketika awak mula sedar nanti ~~~~

awak lebih mhargai saya yg kini dari saya yg di masa hdapan nanti ...

bila

saya tiada lagi masa untuk bgaduh dgn awak...
saya tiada lagi untuk bbual2 dgn awak....
saya tiada lagi masa untuk btemu dgn awak...

awak tidak lagi mnerima mesej dan kol btubi2 dari saya...
awak xlagi mdengar suara saya...
awak xlagi dapat bertemu dgn saya...
awak xlagi dapat mnahan sabar dgn saya...

kita xlagi bertemu...
kita xlagi berbual...
kita xlagi bgaduh...
kita xlagi bgurau senda....

mungkin waktu tue...
awak akan berkata dan bdoa...
andai keadaan kembali seperti dahulu...
andai saya kembali mjadi insan dahulu...
dan andai kita dapat kembali seperti dahulu..

mungkin awak perlu tahu...

" kita bgaduh dan btengkar kini lebih baik
krana skurang2nyer kita masih ada masa untuk bersama
dari bila nanti
kita bgaduh di masa hadapan
dan kita xkan mampu lagi saling berbaik dan bersama seperti kini...
"hargailah apa yg ada kini"

17 comments:

  1. Hep..ape ni gaduh2.kawan2 tak mau lawan.

    ReplyDelete
  2. msredcheesecake---> hehe....baik2..=p..toocey2...

    ReplyDelete
  3. xmo gaduh2 ya..cik sakura dtg singgah kembali..

    ReplyDelete
  4. Salam dik,

    Apasal le gaduh2 ni? Tak baik tau!!!

    ReplyDelete
  5. cik sakura ---> hehe...trima kasih sudi mjengah ke blog saya ini..trima ksih juga sudi mbaca entry nie..=)...

    Kak Hami---> huhu...bgaduh tu jadi rutin dah kami nie...hehe...=)...trima kasih sudi mbaca...=)

    sutera kasih ----> sedih lagi saya yg mnulis dgn rasa hati nie..=(

    ReplyDelete
  6. kdg2 gado2 ni elok utk knal psgn masing2.. ecehhh..! hehe

    ReplyDelete
  7. diya---> ha..ha..nie dah tlebih kenal diya...3 taun bgaduh..bbaik...smpi leh hafal jawapan n reaksi memasing camne bila gaduh..ha..ha..=p

    ReplyDelete
  8. xpe tiqah.. k.subi pn smpai skrg duk gaduh2 lg.. tp ok je smpai skrg..normal la..haha~

    ReplyDelete
  9. huhuhu. smile always =D mari kita bergumbira.hehe

    ReplyDelete
  10. kak subi---> ha..ha..jemu lah kak subi asik gaduh..huhu...rasa malas dah nak pk n kata pape bila gaduh nie...=p

    hamimi---> hehe...yoooosh!!..mari kita bgumbira selagi bnafas nie...=p...toocey2...

    ReplyDelete
  11. lep lu..nape nak gaduh2 plak nie.......gaduh esok2 pon boley..hehehe.....ceria kan diri anda..~:)

    ReplyDelete
  12. xonfoe--> hehe...nie smalam gaduh..ha..ha..arine ok dah kot..=p...

    ReplyDelete
  13. terbaik wok..hehe...cmtu la..baru appy....hehe...terus kan ke'hapi'aan anda...

    ** erk..ada ke ayat ke hapi an??hehe

    ReplyDelete
  14. gaduh buat proses hidup kita makin menjadi..kan? Ahaks!

    ReplyDelete
  15. jangan gaduh2 .. amek waktu bincang

    ReplyDelete