Friday, February 25, 2011

sadness...

minggu nie minggu nangis aku...
rasanyer spanjang mggu seolah2 aku mnangis...
mula2 aku ingt aku mnangis myb sbb sindrom baru pas period...tu biasalah tuk aku...
aku mnangis sbb hati aku rasa xetenu arah...rasa bdebar....rasa rindu...ye aku rindu..
siapa yang dirindui hanya aku je yg tahu....
terima kasih pada en.izwan yang muncul ketika itu....awak selalu ada bila saya rasa nak nangis...
awak nie mmg ada six sense yer??...huhu....
esoknyer aku reda smula...wat bape ari aku okey..jauh dari nangis..cuma rasa nak nangis je...huhu
bmula dari 3 hari lepas...aku kembali menangis...menangis sbb pe???...
sbb perasaan iu datang lagi...perasaan dipinggirkan...sindrom yang mmg sebati dgn diri aku r...
tapi malam tu aku reda kembali...terima kasih pada "dia"...
semalam aku nangis lagi....hanya di sebabkan seorang guru menegur perbarisan rumah sukan yang aku latih tue....aku menangis sbb sedih bila usaha aku di kritik...
aku penat mlatih...penat mjerit...penat mgatur...penat berusaha...
tapi akhirnyer xdihargai...knape perlu kritik..kenapa tidak dtg mbantu bila latihan sdg giat dijalan..
hari ini aku menangis sbaik sahaja bangun dari tidur...mnangis kesakitan...
pagi2 lagi aku dah sakit..pergi ke hospital..menangis lagi sbb nurse nak suntik aku...
TOLONGLAH FAHAM....aku takut disuntik...tgk jarum je aku dah start menggigil...
nurse datang je trus air mata laju mengalir...adui..menangis lagi...huhu..
last2 nurse bagi aku ubat makan je..huhu....lega...dah ilang rasa sakit..
tapi kini aku rasa nak nangis kembali...aku gaduh lagi dgn dia...huhu...knapalah dgn aku ne...
sntiasa mcari gaduh....ehm.....

p/s---> mungkin aku dah lama xbalik umah...aku perlu kembali ke rumah..tuk dapatkan balik rasa tenang tue..jauh dari dia..mungkin ia akan bagi ruang tuk aku pk smula rasional tindakan aku...

0 serindit berbunyi:

Post a Comment