Friday, February 25, 2011

keliru lagi....

aku nie kekdg rasa macam ada masalah ngan hati sdri....
aku mahu mbina satu hbgan yang best + seronok + mbahagiakan..
tapi ada satu je masalah yang xpenah aku rasa aku xleh ilangkan dari hati nie...
masalah tuk pcaya pada lelaki..
kadang2 aku seronok bila mmulakan satu phubungan baru dgn lelaki...
tapi bila satu time tiba...aku rasa sumanyer yg dia kata..dia wat...sumanyer TIPU...
jadi bila perasaan tu tiba..automatik mood aku trus down...aku trus xbminat tuk truskan hubgn..
org kta myb sbb aku ne tlalu takut pada bayangan masa lalu...takut tuk rasa kecewa lagi...
tah lah...mungkin betul....
kadang2 perasaan nie xdatang...ada perasaan len plak yang datang...
huhu...bila aku mula rasa rindu...rasa sunyi ...rasa tpinggir...aku trus rasa mcam lebih baik aku sorg je...dari bdua dgn mane2 lelaki...bseorangan wat aku sunyi dan sedih...tapi tue lagi baik dari even dah bdua pun still rasa bda yang sama....
sronok tg org len...tetiba je leh kata " aku rindu dia"..." aku sedih bila dia xde"...
bestnyerlah dapat kata camtu..ehm....bilala turn aku plak...
kebelakangan nie mood xberapa baik...
adakah sbb aku baru lepas period??..xkanlah..dah sminggu abes pun...huhu...
sbb penat dgn latihan umah sukan di sekolah??
mungkin....huhu...

p/s--> aku cuma mahu rasa gembira dgn si dia yang aku baru kenal tue...huhu....tapi tahlah...aku xkan penah leh bebas dari perasaan ini....

0 serindit berbunyi:

Post a Comment