Thursday, February 24, 2011

cinta datang lagi???....

akhir tahun 2010..aku memasang niat untuk bebas dari CINTA...ye...cinta...
aku bosan dengan cinta...aku jemu bila sentiasa rasa rindu..rasa marah...rasa kecewa....
ye...yang paling aku jemu dan benci...RASA KECEWA...
aku dah penat tuk sentiasa kecewa....
aku cuma mahu rasa gembira..mahu rasa dicintai dan mencintai..
ye..aku mahu perasaan saling mencintai...
bukan sekadar dicintai...aku jemu tuk dicintai sedangkan aku sdri xpasti samada
aku turut mencintai seseorang itu..
aku bertuah sbb ada seseorang yang setia mencintai diri aku
walaupun aku dah btahun2 myakiti hatinyer...
tapi aku xmahu hidup atas rasa bsyukur sbb ada yg mencintai..atau kata - kata
"pilihlah untuk bsama dengan orang yang mencintai anda dari yang anda cintai..."
aku rasa seolah2 bsama dgn dia atas rasa kesian....
ape yg aku tulis nie???...bahasa bterabur...ayat xtsusun..tapi nie lah benda yg aku sntiasa fikir...
aku mahu rasa mencintai seseorang sepenuh hati...
aku mahu hidup dlm perasaan sedih bila dia tiada...
kecewa bila dia hilang...rindu bila dia jauh...gembira bila dia bmanja...
ceria bila dia cuba membuat lawak
dan yang paling penting...
AKU XMAHU BSAMA DENGAN SESEORANG SBB DUIT....
AKU XMAHU BSAMA SESEORANG HANYA SBB AKU TAHU DIA LEH BANTU AKU DARI SEGI KEWANGAN...
aku bosan tuk bsama dgn seseorang atas alasan tue..
mulut aku mmg sntiasa bkata yang
aku perlu cari pasangan yang kaya rayer..supaya aku hidup senang...
tapi itu sekadar di mulut...bukan hakikat sbenar...
kebahagian xkan penah dapat dibeli dgn duit...

tapi kini....

CINTA DATANG LAGI........

0 serindit berbunyi:

Post a Comment